Besvärlig vinter

Mycket snö och några strömavbrott, då är det bra att ha lite backuprutiner. Det framgår inte på bilden att det finns en väg ut från tomten. Vi blev helt enkelt överraskade att det kom så mycket snö. Snöbladet var inte ens monterat på ATVn.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

tre + 3 =